tisdag 7 december 2010

Rasrisk


Just nu läser vi om fallprevention och jag har ju mina ice bugskor så jag inte ska ramla. Just nu när det snöar var och varannan dag, så är de tyvärr inte helt pålitliga, men de är självklart bättre än en vanlig sko.

Gårdagens Total training var hård som vanligt, även om jag kände lite besvikelse över att två stationer var likadana som förra veckan. Men vad gör det egentligen, när vi fick kämpa hårt och svettades som galningar. Jag hade en annan strategi igår genom att jag tog den "lättaste" stationen först, som lite mer uppvärmning och avslutade med den mest konditionskrävande stationen.
Jag kan säga att jag var helt slut så sista stationen och när jag skulle göra grodhopp och upphopp, så blev det inga inga höga hopp. Vi gjorde även rusher med magliggande, emellan varje rush. När jag låg där på golvet var andhämtningen enorm och jag funderade varje gång att ligga kvar :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)