tisdag 21 december 2010

Snart jullov och Adventskalendern lucka 21


Slutar i morgon kl 12, vi har obligatorisk grupptenta som sista lektion. Nu sitter jag i en nästan helt tom korridor, vi är bara två kvar, alla andra har åkt på jullov. Jag tränade lite idag och jag hade verkligen inget sinne över huvudtaget. Tanken var att jag skulle jogga en bra bit, men hjärnan ville inte vara med. Efter två kilometer gav jag upp och gick och rodde samma sträcka istället. Nöjd är jag inte, men det är bättre än ingen träning alls :-D


Adventskalendern lucka 21

Vad önskar du dig i Jul?



Min adventskalender där ni får ta del av mina tankar, tips och minnen.

2 kommentarer:

  1. Älskar att jobba när det är nästan helt tomt i huset, känns så himla rofyllt.
    Kanske är skallen full med jultankar så fokus inte är på träningen. Jag är helt borta just nu... Skulle göra en övning men upptäckte plötsligt att jag gjorde nåt helt annat.

    SvaraRadera
  2. Hej, jo granen är väldigt fin, kul att bostadsrättsföreningen satsar lite tycker jag! Laserbehandlingen går framåt, jag har fortfarande väldigt mycket värk, men inte lika intensiv som innan. Så det känns som det är på väg åt rätt håll :) God Jul!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)