torsdag 20 maj 2010

God natt

Efter att jag har stått upp mest hela kvällen och tittat på glada löpare och gångare, så är jag trött i fötterna. Största anledningen är nog mina nya skor, men självklart är jag inte van att stå timtals.
Det var kul att hejja på alla duktiga och jag känner, som vanligt, att jag oxå vill bli en löpare. Tyvärr räcker det inte bara med att tänka :D

I morse körde jag ett svettigt spinningpass, jag kände mig inte så taggad, men tillslut kom jag igång, så kände mig trött och nöjd efter avslutat pass.

Qi Gongen har inte gått suveränt, utan det har varit segt med motivationen. Ibland känns det bara roligare att göra något annat och det är väl de tankarna som gör att man ofta inte klara av att ändra sitt beteende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)