lördag 8 maj 2010

Trött, men nöjd


Nu sitter jag, nyduschad och glad, i solen utanför gymmet. Det är helt vindstilla och riktigt skönt! Jag har bjudit mig själv på kaffe och en gainomax, efter två timmar på cykeln! Minns ni vilken musik som var populär på 90-talet? Jag mindes inte det, innan dagens första pass, men sen kom minnena tillbaka. Nätterna på Tellus, Palace och nattöppna caféer. Dagarna på Hälsostudions olika träningspass och i gymmet. Jag var en stjärna, livet var bekymmersfritt och jag bara gled omkring. De beslut jag tog då skulle jag inte ta idag, men de besluten var rätt just då! Nettan som hade dagens första pass är sprudlande glad och ger enormt med energi. Passet var en blandning av allt man kan önska sig och jag njöt hela tiden. :-D Tyvärr tog jag nog ut mig lite väl mycket, med tanken på att jag skulle köra ett pass till, men det var bara att bita ihop. Camilla är en gammal IKSU instruktör som är på besök i sin gamla hemstad. Vanligtvis håller hon till på SATS i Stockholm, Marievik och ett ställe till, som jag har glömt bort. Jag önskar såhär efteråt att jag inte hade kört passet innan,för mina ben var riktigt trötta. Och Camillas pass var ingen barnlek, mycket intervaller och då snackar vi inte korta intervaller, utan låååånga och tunga! Uj, Uj, Uj säger jag bara.....jag är helt slut! :-D Tack för en underbar förmiddag!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se bilder på dig!! Tummen upp =)!!

    SvaraRadera
  2. Linda: Tack.....tänkte det var dags :D
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)