lördag 22 maj 2010

En liten snöhög.....


Kvar efter snart veckor med sommarvärme. Denna hittade jag utanför skolan, men har ingen koll på hur stor den varit :-D Jag sitter och dricker kaffe efter morgonens träningspass. Ett fantastisk spinningpass kl9, min kropp knorrade och det tog evigheter innan den vaknade. Sen hade jag visst druckigt för mycket, för jag var tvungen att hoppa av cykeln och gå på toa, det var flera år sedan det hände ;-) kl 10 var det dags för det första body balance passet sedan 2003/2004. Som jag har sagt förut har jag inte gått på yoga eller något liknande de senaste två åren och jag vet att jag är stel, men det gick förvånadsvärt bra. Framförallt är det ena min höft som kärvar och jag borde ta tag i att verkligen mjuka upp den. Många har sagt att nuvarande body balance pass har varit för tungt för benen, men jag tyckte det var skönt, även att jag hade kört spinning innan. Nu ska jag hem och äta lunch, sen ska jag ner till stan, det är kulturnatta :-D och det är inget mesigt litet jippo, utan mängder med konst, musik och ännu mer musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)