torsdag 27 maj 2010

Så skönt!


Idag fick jag en liknande egoboost, som Christin, skrev om här om veckan. Spinningen idag var energigivande och helt underbar. Jag kände mig lite hängig med ont i magen innan, men eftersom en av de bästa instruktörerna skulle ha passet, så kunde jag inte missa det. Efter att jag hade klätt om och skulle gå mötte jag instruktören, jag tackade för ett bra pass och berömde henne. Då sa hon, : tack själv, jag fick mycket energi av dig oxå, du var på G idag! Jag kan lova att det värmde gott i hjärtat :-D Nu skiner solen och jag hoppas på en svängig och härlig Rix FM festival!

3 kommentarer:

  1. din vän i betongen27 maj 2010 kl. 20:44

    Se vad go du är fian, inte många som skulle våga gå fram å säga så. Kram

    SvaraRadera
  2. Det var härligt att höra!!! Visst är det roligt!! Kram!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)