söndag 2 maj 2010

Förmiddags spinning

Jag har tränat riktigt dåligt de senaste veckorna, dels har jag haft knät att skylla på, men jag har mest varit lat och omotiverad!
Idag tog jag mig i kragen och gick till gymmet i förmiddags, jag gillar söndags instruktören, så jag såg fram emot ett jobbigt, men soft pass.
När jag loggade in och tog min biljett såg jag att det var en annan instruktör, skit oxå! Det var min första tanke, men sedan tog jag det som det var, chans att lära "känna" en ny instruktör.

På IKSU är det nästan olika instruktörer på alla veckans spinning pass, så att skaffa sig EN favorit, är ingen bra idé.
Dagens nya bekantskap blev en trevlig överraskning, passet hade ett skönt upplägg och musiken var riktigt bra. Jag var lite nervös över att jag skulle känna något i knät, men varken under eller efter passet, har jag känt något obehag.

Jag tackar för dagens pass och känner mig nöjd och glad, att jag vågade mig upp på cykeln igen :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)