tisdag 11 maj 2010

Jag vill, men vågar jag?


Framförallt har jag råd? Nej jag har inte råd,jag kan få råd, men ska jag ta mig råd? Ni undrar vad jag dillar om, det handlar om en sommarkurs som jag har kommit in på, internationellt friluftsliv. En vecka med aktiviteter i alperna, men frågan är om jag är tillräckligt vältränad, vågar mig på den höga höjden och vågar mig på alla aktiviteter? Och jag är rädd att jag slöar ner gruppen i vandrandet och alla aktiviteter! Jag vet att jag inte ska tänka så, men jag känner inget självförtroende inom friluftsliv, ännu. Å andra sidan kan jag inte få bättre självförtroende inom friluftsliv, om jag inte utövar det, vilket dilemma!

3 kommentarer:

  1. Men det är väl inget dilemma egentligen?! Utan det är bara att köra om du vill bli bättre på friluftsliv, tror knappast alla i gruppen är supertränade. Däremot förstår jag att ekonomiskt sett kan vara knepigt. Men igen, hur ofta kommer ett sådant här tillfälle? Om du har råd så absolut tycker jag! För waynes latte och kebabpizzor finns kvar. ;) (Som man annars lätt fyller sin tillvaro med menar jag) Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med! Klart du ska ta chansen vännen! Jag tror på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack mina kära Orsavänner, jag får samla mod, bygga upp självförtroendet och satsa :D
    Saknar er, stor kram till er båda!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)