fredag 7 maj 2010

Laddar

Imorgon kommer något ske som jag inte har gjort på väldigt länge......... Jag ska sitta på spinningcykeln i två timmar! Visst tränade jag två pass efter varandra på BBC, men det var inte bara spinning.

När jag bodde i Norrköping och tränad på Nautilus (nu Actic gym) körde jag 90minuters pass varje söndag och "dubbelpass" då och då, framförallt innan spinning eventen med tre timmars spinning.
Jag Älskade de passen!

Första passet i morgon är ett 90-tals musik pass och det andra är med en gästinstruktör, Camilla Lundberg, jag tror hon kommer från SATS i Stockholm, men jag har inte hittat någon information om henne.

Jag minns ett gästinstruktörspass i Norrköping, för en sisådär fem år sedan, vi bara var tre deltagare på passet. Det resulterade i ett mycket intimt spinningpass där vi satte de fyra cyklarna snett mitt emot varandra...... så här----> >< Vi körde ett mycket intensivt och fartfyllt pass......jag hoppas jag får samma känsla i morgon som då! (men hoppas vi är fler än tre på passet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)