måndag 28 februari 2011

jag bara gick!

Idag var det dags för Total training. De som har läst min blogg förut vet att de har bytt instruktör på måndagar och att jag inte varit aå överförtjust i måndagarnas upplägget. Idag tänkte jag ge instruktören en sista chans, jag hade hoppats att hon hade bytt taktik, men nej då! Jag var med på uppvärmningen och första varvet, sen gick jag, vilket resulterade i 15min träning. Istället körde jag fem minuter rodd och tränade ter övningar triceps. Kände mig ändå nöjd efteråt och fick välpumpade triceps :-D

6 kommentarer:

  1. Helt rätt att gå därifrån. Du försökte i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Emma: Hon kör inte som alla andra, fyra stationer mer tre övningar på varje á 6 minuter. Utan har fem övningar där man kör varje övning först ca 90sek, sen byter man till nästa osv. och kör så i fyra fem varv. Lite skillnad med fem övningar i gentemot 12 som det finns på de andra passen. Blir så lite variation!

    SvaraRadera
  3. 3 övningar för triceps bara??? Crazy shit, hur tråkigt låter inte det?! Önskar att jag också hade den motivationen till att träna mina armar...

    SvaraRadera
  4. Helt rätt att gå därifrån!! Nu har du ju verkligen gett instruktören en chans (till...). Kanske finns det ett skojjigt combatpass istället ;)
    Ha det bäst!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Bella: Jag får väl börja gå på klasskompis Mia´s Bodycombat pass på måndaga kvällar, men det är ju så sent för mig 19,15 :(

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)