söndag 27 februari 2011

Depeche Mode spinning :)

I eftermiddag var jag på spinning, ett pass med bara Depeche Mode låtar! Helt fantastiskt jag slöt mina ögon flera gånger och drömde mig bort till slutet på 80-talet, då jag hade väggarna tapetserade med planscher och deras musik strömmad ut genom högtalarna :) Jag var kär i många av skolans syntare och lyssnade oxå på kraftwerk, men bästa var ändå Depeche Mode!
Det var tider det :) ena sommaren var det Bob Marley som gällde och sedan under skolterminen kom Depeche Mode in i mitt liv :D Det är väl därför jag är en allätare när det gäller musik (med vissa undantag)


Spinningpasset var som jag trodde mycket backar, men även raksträckor att spinna loss till.
Det var ett bra pass, men jag kom inte riktig igång, så istället för att svettas blev jag så akut toanödig! Jag klarade inte av det tillslut utan var tvungen att gå ut en sväng. Det är sällan det händer!
Instruktören skulle börja med Yogapass nästa vecka och detta var hennes sista spinningpass. Det märktes att hon var på väg över till yogan, för det var mycket mindfulness snack och visst tycker jag det är skönt att sluta ögonen när jag trampar, men jag kan gärna skippa snacket!

3 kommentarer:

  1. Kul med en titt i backspegeln! Händer alltför sällan tycker jag!

    kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Händer det för sällan här på min blogg eller över lag?

    SvaraRadera
  3. Överlag! :D Din blogg är det inget fel på, vännen!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)