torsdag 17 februari 2011

Kallt som bara den!

Jag gick till gymmet efter skolan idag. Tanken var att träna total Training kl 17 och innan dess skulle jag sitta där och plugga. Men jag kan säga som så, jag stod ut i ett par timmar innan jag höll på att frysa i bitar! Jag brukar sitta och plugga där, men det var så kallt i hela huset, så jag gav upp.
Jag avbokade träningen och styrketränade, lats och biceps, istället innan jag gick hem och pluggade i värmen :)
Phu det måste jag föröka komma ihåg, är det svinkallt ute, så är det kallt på gymmet.
Iofs om jag tänker på det så tycker nog Emmas Form att det är kallt där och eftersom han jobbstädar och tycker det är kallt, så är det nog riktig kyla :D

(kul inlägg eller hur!) :D

5 kommentarer:

  1. Ja det är skitkallt på IKSU... Entréhallen är hemsk. Likaså Rom och Aten och restaurangen... När jag städar där inne är händerna iskalla efteråt. Tur vi har långärmade tröjor att ta på oss också!

    Man känner stor skillnad om man går korridoren fram mot Rom.. När man kommer förbi golfen sjunker temperaturen avsevärt så pass att man känner skillnaden direkt.

    I källaren brukar ju dock AC'n gå sönder så det blir ångbastu överallt där nere istället :P

    SvaraRadera
  2. Sv: Blev också sugen på det när jag såg det i en annan viktblogg. Speciellt kanel på banan smakar ju så bra.

    IKSU är väl ett rätt stort o känt gym? När jag varit på träningsutbildningar har det varit rätt mga därifrån. De borde verkligen fixa värmen isf, för om du gick därifrån pga kylan så var det säkert fler som gjorde det.

    SvaraRadera
  3. Viktfixerad: IKSU är 20.000 kvm stort. Och det är inte kallt i hela kåken ;)

    SvaraRadera
  4. Lycka till på tentan!! Kramar från Götet

    SvaraRadera
  5. Oj är det så stort ;)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)