måndag 7 februari 2011

Ja vad sa jag???

Jag rekommenderade tjejerna som körde knäböj att ta stången från andra hållet, så de inte behövde backa tillbaka till klykorna när de la tillbaka stången.
Allt för att de skulle kunna träna hårdare, inte snubbla baklänges in tillbaka till klykorna och att de skulle kunna hjälpa varandra genom att stå bakom när de körde.
Det roligaste var när ena tjejen sa, jag vill se mig själv i spegeln! Nu var spegeln på andra sidan lokalen och jag sa ungefär, det är bara dumheter, du ser inget där som är av nytta.....
Det första var väl bra sagt, men det med spegeln kunde jag ha knipit käft :D

Till instruktören sa jag : Jag är glad att jag gick på passet,eftersom det var så bra, för ärligt så tvekade jag, eftersom det var du som var instruktör och jag är skiträdd för dig! För efter ett box pass med dig, blev jag rejält skrämd!

6 kommentarer:

  1. Hihi! Du är för härlig! Det är inte alltid saker och ting kommer ut helt rätt, men jag tycker INTE du ska vara tyst! Du är modig som är ärlig och vågar öppna munnen, fortsätt med det!!

    SvaraRadera
  2. jag fattar inte riktigt hur de stod? och var? :P

    SvaraRadera
  3. Emma: De körde böj i "racket" precis in till höger (där den bästa bänkpressställningen stod förut, bredvid brutalbänken) och istället för att ta stången med ansiktet ut mot gymmakinsrummet (som jag skulle ha gjort) så backade de in mot stången och hade ansiktet mot seglen bort mot kettlebellsen :D

    SvaraRadera
  4. Ja nu är jag med, haha. Och de skulle se sig själv i spegeln som är på andra sidan... för man ser så mycket genom den spegeln när alla andra ställningar är i vägen :P

    Känns väl dumt att backa om man har en tung stång på nacken kan jag tycka... suck! =)

    Varför stod de inte på andra sidan då, kan man ju fråga sig ;)

    SvaraRadera
  5. Alla ställningar var upptagna :D

    SvaraRadera
  6. Haha instruktören blev nog jätteglad =)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)