tisdag 15 februari 2011

Efter en trevlig helg

Har verkligheten börjat komma i fatt mig! En helg med Bella var det jag behövde just nu, det har varit lugnt och skönt med långa samtal om kärlek&relationer, pluggstress, arbetet och träning.
Vi tränade i söndags ett pass total training och ett bodycombat pass, jag är helt lost när det gäller bodycombat (förutom slag kombinationer) så jag var inte lika övrlycklig, som Bella var :D Tror det berodde på lågt blodsocker oxå.

Idag var det full fart i skolan igen vi har börjat med en ryggkurs där vi ska lära oss mobilisering och traktion längs columna, men framför allt undersökning och utvärdering av fynd, det ska bli riktigt roligt, men säkert svårt.

Vi får se hur träningen i veckan ser ut, idag hade jag tänkt träna, men jag blev sur på tentastrul, så jag gick hem och plugga istället....... om tentan är på lördag (som var tänkt sedan länge) tränar jag bara torsdag, kanske fredag eller lördag, men söndag.
Har "nya" lektioner till kl 12 varje dag förutom fredag, så då måste jag verkligen plugga resten av dagarna!

1 kommentar:

  1. Combat är rätt knepigt, cred till dig om du stannade kvar hela passet =) Själv stannade jag visserligen passet ut första gången, men så kom jag inte tillbaka på ett halvår... Det är alltid svårt att vara ny på nåt o kliva ur sin comfort zone. Nu älskar jag det =)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)