söndag 6 februari 2011

ÅÅååååååå

Nu har jag gjort det igen, det som jag INTE skulle göra! Jag gav råd till ett par tjejer på gymmet, som verkligen inte vill ha något råd :D När ska jag lära mig att inte bry mig om andra, utan bara låta dem träna helt galet och skylla sig själva om de skadar sig!

Något annat jag har gjort idag är att träna total training på en söndag, mina söndagar de senaste veckorna har verkligen inte varit sig lik. Ingen söndags latte, utan bara annorlunda, söndagar. :)
Är det bättre så? Det innebär inte att jag har fikat mindre, utan min latte, utan jag har nog fikat mer de senaste veckorna, så egentligen finns det inte vits med att ta bort min söndags latte.
För jag hinner egentligen träna på söndagar om jag skulle vilja det, för jag har ändå känt att flexibiliteten att inte va söndag som vilodag är bra. Vi får se hur jag gör :D

Passet bestod idag mest av styrkeövningar, men det var gryt jobbigt och ärligt talat, när jag såg klassen innan höll jag på att gå därifrån!
Som jag har sagt förut, det bästa med passen är att de är så grymt olika varandra, så variationen är oändlig!
Jag har varit lite rädd för dagens instruktör, jag var på ett boxpass, med han som instruktör när jag precis hade börjat träna på gymmet och han skrämde mig rejält! Tyckte han var skit hård och mindre bra instruktör. Men idag var han riktigt bra, han visade övningarna noga och peppade oss alla på ett annorlunda sätt. Jag fick i alla fall en komplimang för mina snygga frontböj :D

Och ni ska bara veta vad jag sa till honom efter passet, då jag skulle framföra min åsikt om passet..........

2 kommentarer:

  1. Vad sa du till honom? Bad om numret?! ;)

    Låter som en bra söndag ändå tycker jag! Jag ska snart iväg och träna själv, fast lite mildare än det du kör.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Sa du att han hade snygga muskler? :)
    Och vad sa du egentligen till tjejerna? Vilken cliffhanger ;)
    KRam!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)