lördag 26 februari 2011

Lugn lördag

Ligger och halvslöar i soffan framför melodifestivalen. Försöker komma igenom en artikel som det kanske kommer frågor ifrån på nästa tenta. Hur ska jag kunna komma ihåg vem som skrivit vilken artikel (är 5st) och vad de heter och inte blanda ihop allt. Eftersöker en minnesstrategi! Idag gick jag till Ica Maxi (tar kanske 40min) för att handla min nya mat. Eftersom jag inte hade något hemma så blev det både tungt att bära och dyrt,fattar inte hur jag ska ha råd. Men å andra sidan när jag tar med mig mat och mellanmål överallt och hela tiden så går det inga pengar och det är väl dags att jag gör veckobudget.
Vilken är kvällens bästa låt i melodifestivalen? Gillade Nicke Borg :-) power ballad

1 kommentar:

  1. Tur han gick vidare då =) men jag tyckte också låten var riktigt bra!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)