torsdag 28 juli 2011

Två nöjda brudar

Jag har spenderat dagen hos bästaste Leena, min gamla klubbkamrat och hennes kille Patrik. Som vanligt bjöd dessa godhjärtade söta människor på en dag med god mat och mycket käslek!

Leena och jag började dagen med en kort terrängjogg i snackteempo, jag springer aldrig i skogen för jag är så snubblig, men efter dagens tur kanske jag ska ta och fundera om lite och våga springa i skogen. Efter joggen cyklade vi till en badstrand och tog oss ett dopp, premiär dopp för mig :D

Sedan fortsatte dagen med sköna samtal, mycket skratt och god mat, tack för en fantastisk underbar dag :D

2 kommentarer:

  1. Den feta städerskan29 juli 2011 kl. 19:12

    Asså du är nästan blondare än jag nuförtiden! ;)

    SvaraRadera
  2. :-) nejdå inte är jag blond, det var nog ljuset!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)