lördag 2 juli 2011

Fuktigt värre

Det var meningen att jag skulle vara med och springa blodomloppet i maj, men eftersom min löpträning kom av sig i våras så lovade jag min dietist/PT attt jag skulle ta och springa 5km en annan dag. Detta var mitt 14de "löppass" för året så en tid på strax under 41 min får jag nöja mig med (pb strax över 36min). Jag orkade inte springa hela tiden för jag har problem att springa sakta, så då går jag istället. Jag har ju även tränat dåligt den senaste månaden så bara jag håller i träningen, så är jag övertygad om att jag kan avverka en längre bit då jag har som mål att springa så långt jag kan den 17de juli. Den 16juli körs ultraintervaller över landet vilket innebär 8x10km under ett dygn (tror det är var tredje timme), så jag ska väl inte vara sämre och tagga ordentligt och springa långt (i mina mått mätt)

1 kommentar:

  1. Hej var de ultraintervaller? Jag hade hört förra året.
    Ska du va med?
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)