lördag 16 juli 2011

Pannben

Idag var mitt mål att springa den längs sträckan som jag någonsin sprungit.
Det innebar ju allt över 5km :D Mentalt var jag inriktad på 7km, och det fick bli det eftersom jag jag fick krampkänning i låren. Om jag inte hade haft ont i låren eller haft 7km som mentalt mål, är jag säker på att jag hade kunnat sprungit ännu längre, för jag kände mig inte allt för trött.
Så om jag klarar att genomföra detta nu efter två veckors träning och 5 pass, så siktar jag på att springa 1mil om en månad.
Jag vet att det kanske är idiotiskt, men varför inte?
Nu ska här köras lite intervaller för att få upp farten :)

3 kommentarer:

  1. Nää nog tror jag du tar en mil ganska snabbt om du nu klarar 7 km. =) Kanske redan om 2 veckor ;) som sagt är det mycket mentalt snarare än fysiskt.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, tjejen!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)