lördag 23 juli 2011

Cykeltur

I veckan har jag hjälpt kompisen att fixa iordning hennes hus, så gott det går (vi som inte är vana renoverare) , för en mäklare ska komma och kolla och värdera huset.

Därför har det blivit mindre träning denna veckan än vad det borde blivit. Idag tog jag mig en cykeltur, bara två mil igen, skyller på att jag inte har någon racercyckel, som säkert hade gett flera mil under däcken ;-) Jag trodde jag hade motvind på ena sträckan, men när jag vände om, insåg jag att så var inte fallet, oj oj oj!

Jag funderar över om jag ska cykla något på NZ, var ska jag åka och hur många mil om dagen måste jag avverka för att komma en rejäl bit eller om jag ska resa på annat sätt. Jag vet inte ens vad jag vill se ännu, men det är ju fyra månader innan jag ska resa runt, mer än över en helg (december månad).

2 kommentarer:

  1. Du får googla runt lite på NZ och se vad det finns för möjligheter att cykla. Måste ju finnas sjukt mycket fin natur där att beskåda. Vandra kanske vore nåt med? :)

    SvaraRadera
  2. Provar att lägga in en länk till happymtb.org!
    Hängde mycket där tidigare, och fick både bra info och tillfälle att slå käft! ;) Finns folk som bara cyklar jorden runt, mest hela tiden, och så finns det de som tycker att det är semester att cykla.. :))

    http://happymtb.org/forum/read.php/1/367996/367996#msg-367996

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)