måndag 16 maj 2011

Treveckorsplanering

När jag var hos dietisten sist frågade hon vad jag hade för framtidsplaner, vad skulle jag satsa på, kosten, träningen eller skolan?
Jag sa självklart skolan som första alternativ, sedan kosten och sist träningen. För om jag vill nå ett mål i "100 dagar" utmaningen så är det viktmålet jag verkligen prioriterar!
Jag har ju tränat som en galning i många år men jag har inte fått något resultat varken på vikt eller fettprocenten, bara för att jag inte har skött kosten, så för mig är kosten super viktig för att nå mitt viktmål.
Ändå har jag ett minimum mål på träningsfronten och det är att träna minst två helkroppspass per vecka (TT och/eller helkropps styrka+kondition) och att gå tre morgonpromenader per vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)