söndag 8 maj 2011

Korridorsfest

När jag kom hem igårkväll hade de visst haft korrridorsfest, första festen sen jag flyttade hit för ett år sedan. Dagen innan hade jag pratat med en tjej i korridoren och hon sa att det hade varit snack om att ha fest, men de hade inte bestämt något datum. Och så pratade jag med en annan tjej idag och hon sa att en kille i korridoren hade styrt upp det och de hade smsat henne att det blev av. Varför smsade de inte mig, för minst tre stycken visste att jag hade kommit hem från praktiken! Det blev jag ärligt lite stött över :-(
Andra fester jag varit på har de snyggt städat upp innan de har gått vidare till krogen, men inte här inte, det luktar inte gott idag!

1 kommentar:

  1. Synd att de inte sms:ade dig :/ är det stor ålderskillnad på er i korren kanske? Inte för att ålder ska spela roll men för vissa gör den ju det.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)