torsdag 26 maj 2011

Morgonspinning

Efter måndagens styrkepass har jag haft sjuk träningsvärk i benen. Jag skulle träna TT igår, men kände att jag inte pallade för jag hade nästan krampkänning i låren. Tänkte sedan att jag skulle köra spinning, men så hade de bytt det korta passet mot ett långt och då valde jag attt vänta med att träna i morse. Det var mitt fjärde spinningpass på 12 veckor, det var ett bra pass med en ny bekantskap på instruktörscykeln, det var skönt att sätta fart på benen även om det var riktigt segt, tidvis.

Igår insåg jag att jag bara har sex dagar kvar på mitt träningskort, eftersom jag har sagt upp dett från sista maj. Vi får se, men som det ser ut nu hinner jag med ytterliga ett TT pass och förhoppningvis några andra pass, men det kommer kännas konstig att inte bara kunna slinka in på IKSU och köra ett pass. Och självklart börjar en period på några månader med att se hur min disciplin är, både när det gäller kost och träning, men jag vet vad jag vill och det är att nå mitt viktmål och nu har jag ingen ursäkt att inte satsa på löpningen :-D

1 kommentar:

Hej! Kul att se just DIG här :o)