lördag 7 maj 2011

Nu får snyggjeansen åka på

Även om jag i ett mail till min dietist sa att jag hade skött kosten så när jag började fundera insåg jag att så var inte fallet. Under praktiken har det varit mycket kaffebröd, som jag varit för svag för att tacka nej till. Dessutom åt jag godis i påsk, som jag glömt att säga och på direkten så kunde jag inte kontrollera det, påse efter påse med detta gift köptes! Ibland är det synd att jag inte får ångest, kräks eller mår sämre än jag gör av sockret, annars hade jag nog haft lättare att hejda mig.

Nu har jag i allafall inte gått upp i vikt (tur det så mycket som jag egentligtn har rört på mig) utan nått ett delmål och har 4,7kg att gå ner till 17juli, vilket är min viktmål i "100dagar utmaningen" och det känner jag att jag kommer klara och förhoppningsvis med råge :D


1 kommentar:

  1. Det kommer du att fixa fint! Kämpa på bara! Jag håller på dig!

    kram Cissi

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)