söndag 10 april 2011

100 dagar

Robine som har bloggen "Värsta feta bloggen" har en 100dagars utmaning/tävling (som jag har missat) med start i fredags (8april) och slut datumet är 17juli. De som är med och tävlar kan vinna fina priser, men som sagt, nu missade jag tävlingen, men att jag hakar på ändå, såhär några dagar försenad :D Man får själv välja sina slutmål i tävlingen och här kommer mina mål.
Den 17 juli ska jag kunna göra:
- 10 armhävningar på tå
- gått ner sammanlagt 11,5kg
- göra 10 burpees med fin teknik
- springa längre än någonsin (beroende hur varmt det är denna dag, annars tar jag en annan dag)

1 kommentar:

  1. Nu hänger jag inte med.. Hur gör du dina 100 armhävningar i dag?
    Och vad är burpees för något?

    Kul med så klara mål! Det sporrar en. Håller tummarna!
    Erik

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)