onsdag 18 maj 2011

Vännen från betongen

I söndags flyttade min "vän från betongen" upp till skogen. Jag har vetat länge att hon har haft planer på att dra sig uppåt, men har aldrig veta när. Helt plötsligt fick jag ett sms där det ungefär stod, jag har fått lägenhet i Umeå. Runt årsskiftet var jag och tittade på en lägenhet åt henne, men nu visste jag inget, men uj så glad jag är! :D

Vi sågs i söndags, för det var jag som hade nyckeln till lägenheten, annars är det mycket i skolan, så det har inte blivit av att vi har träffats (jag vet det var bara tre dagar sedan).
Så idag tog jag några timmar ledigt på dagen och tog en fika med väninnan och surrade lite, det var ett trevligt avbrott i pluggandet :D

4 kommentarer:

  1. Kanon med folk man känner som dyker upp! Jättekul för dig! Hoppas det går bra i skolan! Jag laddar för att börja jobba 6/6!

    FB har blivit kass på att uppdatera blogger-inlägg =( Får lägga in manuellt, tyvärr.

    kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Heeej! Trodde att du var borta, såg ju inte via FB att du uppdaterade! Nu får jag allt läsa ikapp! Tack för lyckönskningarna, båda kom fram. Den ena var i skräpkorgen! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vännen på tunnelbacken19 maj 2011 kl. 22:04

    Oh min vän i norr. Tackar igen å igen för hjälpen med flytten och guidning av stan. Vi hinner ju ses lite oftare nu i alla fall än förut. Som sagt lång startsträcka men när det väl händer då jevlar går det fort. ;) Kram på're

    SvaraRadera
  4. Hälsa!! Vad roligt! Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)