torsdag 5 maj 2011

Österåsens hälsohem

Idag gjorde jag min sista praktikdag på Sollefteå Sjukhus. Till min stora förvåning blev jag bjuden på lunch på Österåsens hälsohem. De som läst bloggen i helgen vet att jag gick förbi där på min vandring i lördags och det var stängt!
Lunchen var vegetarisk med stort salladsbord och det mesta smakade gott :-D
Området och byggnaderna kände som att de var från samma tidsepok som Lundsbrunns kurort (vilket inte låter helt konstigt) gula trähus och det var ett virrvarr av flyglar och korridorer.
Min handledare har jobbat där, så jag fick en privat guidening, in i det allra hemligaste skrymslena.

Tack för en god lunch och en trevlig praktiktid! :-D

1 kommentar:

  1. Sv: Tack Sophia :) Haha jag har samma problem med vissa tröjor som liksom inte är gjorda för tjejer med tränat axelparti :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)