söndag 1 maj 2011

Oj oj vilken träningsvärk!

Efter gårdagens vandring är mina ben grymt stela och träningsvärken dundrar i dem. Det är skönt när det känns att man gjort något och tanke på att det inte är likadan träningsvärk som efter styrketräningen tidigare i veckan ger mig en nöjdhet efter min prestation.

Ella som har bloggen "ÄTA TRÄNA KÄMPA" utmanade andra i ett inlägg att man skulle lägga ut en bild på den kroppsdel man var mest nöjd med och mina ben är jag mest nöjd med, även om de har blivit små, jätte små (muskulärt).


2005 då jag precis slutat med styrkelyft

3 kommentarer:

  1. Damn det var inga dåliga benmuskler det där inte, wow! :)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm...men besvärligt om man ska ha finbyxor :D

    SvaraRadera
  3. Det är enkelt löst, kjol eller klänning.. ;)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)