onsdag 23 juni 2010

Jag - Slöheten själv!

Jag tar min morgonpromenader, men det räcker inte långt, om jag verkligen ska komma i form.
Nu när jag inte börjat jobba, ännu. kan jag träna hela dagarna, så varför är jag så slö?

Jag tänker att träningen får ske antingen på morgonen eller kvällen, eftersom det börjar bli varmt på dagen, men vad spelar det för roll?
Det är väl bättre att jag vänjer kroppen att arbeta i värme, för jag vet inte hur varmt det blir på vandringen i Alperna, nu får jag skärpa mig! (har ni hört det förut?)

Som jag nämnt förut (och andra smarta bloggare) är vi själva vår enda begränsning om vi ska nå våra mål eller inte och jag kan verkligen inte skylla på någon annan.

Jag har inte ätit så bra sen helgens avsteg och vid dålig matvanor får jag på något sätt träningskoma, är det någon annan som upplever det?

1 kommentar:

  1. Själv åt jag pizza igaår :S det var inte det bästa men GOTT VAR DET!! COh vilken energi jag hade i morse när jag gick min morgonprommis :) Sen idag blir det gym! Jag kan ju itne klaga på att jag inte har energi aif :P KRAMAR

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)