onsdag 30 juni 2010

Jag spyr snart!


Jag tränar pannbenet idag. Backe upp när backe ner, jag spyr snart, så jag klarar inget mer. Måste orka åka hem oxå! Orkade både fysiskt och psykiskt en vända till uppför mördarbacken, tre ggr, ska jag sätta upp ett mål innan alpen resan? Det är fyra veckor kvar, då borde jag orka sex ggr? Eller rentav 10? Jag tycker nerför är ganska Jobbigt oxå eftersom jag inte har skivbromsar, bara slicks på hjulen och ingen fjädring, får mot i händerna. Sex gånger ska jag i alla fall klara :-D

4 kommentarer:

  1. Vilken är mördarbacken?

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack så mycket för din kommentar i min blogg! Jag är 162 så egentligen kanske jag skulle gå ner ännu mer. Men under 70 kilo måste jag för att få bukplastik och bröstlyft. Har operationen beviljad, bara jag får ett bmi under 27. :) Så därav är det faktiskt ett måste :)

    Ska klura ut någon mer träningsmetod. För närvarande går eller joggar jag bara.. :)

    SvaraRadera
  3. Cecilia: Jag åker upp till höger precis vid Hult Bruks herrgård, idag fick jag pepp av mountainbikes åkare som åkte nerför :D

    SvaraRadera
  4. Jag tog kontakt med vårdcentralen. Pratade med en läkare där som klämde och drog lite i mig och sedan skickade en remiss till plastikkirurgin. Har så pass mycket hud över på magen och brösten att det finns risk för inflammationer och dylikt under. Så.. så går man tillväga :)

    Cirkelträning... utveckla? :) Jag är ganska vilse gällande all träning förutom promenader och gymmet :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)