måndag 1 mars 2010

Knepigt

Igår hade jag ont i halsen på vänster sida, jag brukar aldrig få svullna halsmandlar utan jag anser att mina halsbesvär "läker ut" genom huden och ger mig stora finnar under hakan.
Om jag har besvär i "halsen" så är det svalget som gör ont, ovansidan och inte ner runt kröken ooh ger mig luftvägskatarr.

Därför blev jag smått förvånad när jag kände halsont igår, vad ska detta innebära, tänkte jag.

Såhär efteråt undrar jag om jag feltolkade symtomen i min tentastress, för nu har jag verkligen ont i svalg och har även hosta (inte mycket men irriterande).
Den stora frågan är om jag hinner hämma detta hemska viruset, så jag inte faller i hög om några dagar, håll tummarna!! (jag har 2001 i färskt minna, när jag hostade enda fram mot sommaren)

Jag har framförallt inte tid med hosta, eftersom vi har en månads arbetsfysiologi framför oss!!

Jag är frisk och stark, jag är glad och frisk, jag är stolt, glad, frisk och stark! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)