onsdag 17 mars 2010

Ursäkter?!


Idag har jag inte varit ute i solen,så mycket som jag borde. Jag har inte heller pluggat lika mycket som jag borde. Däremot har jag tränat lite här hemma, cirkelträning varvat med plugg. Jag har även kollat in Australiens Biggest loser och jag kan säga att jag har verkligen inga ursäkter att inte kunna springa ordentligt. Deltagarna kunde knappt ta sig fram gående i 4km,första dagen. Efter tre och en halv vecka sprang alla (förutom tre som var skadade) 1mil,med sämsta tiden på 1h55min med en kroppsvikt runt 150kg, så nu har jag verkligen inga ursäkter!

2 kommentarer:

  1. japp! t o m jag har ju lyckats ta mig runt 2.5km spåret. fast det var några år sedan nu. min ursäkt är att jag efter nått mitt mål inte tyckte jogging var roligare för det och fortsatte med något roligare. som godis :D

    SvaraRadera
  2. Betongis: Jo, det där med vad som e roligt eller inte, men jag tror jag kan börja gilla löpning, bara jag får fart på konditionen :o)
    Vi ses om en månad :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)