fredag 5 mars 2010

Vad har du gjort denna underbara dag?

Jag har varit hemma och kurerat mig för att inte bli klen i evigheter, vilket är vanligt för mig.
Blir sällan sjuk, sjuk utan bara lite dassig, men det håller på i evigheter......så min strategi är att vila upp mig i fyra dagar, för att vara frisk resten av året :o)

Jag brukar roa mig med att använda funktionen "nästa blogg" uppe i verktygsfältet på Blogger sidor. Förut kom man in på alla världens bloggar, men nu är det oftast svenska bloggar jag hamnar på.
Idag märkt jag hur viktigt det är med en tilltalande beskrivning/bild och att bloggen var nyligen uppdaterad, för att jag skulle läsa den eller inte.

När det gäller min egna blogg har jag inte tänkt så mycket, utan använder den för att uppdatera mina nära och kära, om mitt liv.
Självkart är det roligare för er om jag skriver ofta, men som jag är i IRL, så känner jag mig inte alltid intressant. Och jag är inte den bästa på kallprat, dessutom är tanken att bloggen ska handla om träning, vilket jag inte inte har utövat de senaste två veckorna.
Eller jo, förra lördagen, det kanske var det styrkepasset som lockade fram bacillerna inom mig!

Men så fort jag känner mig träningskry ska jag sätta igång försiktigt för att sedan ge järnet. Snart är det den 17april och då ska det tränas och umgås....spännande, spännande!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig snart! Själv är jag tokförkyld. Gick och tränade lite halvkrasslig förra fredagen. Det ska man INTE göra. På lördagsnatten fick jag dessutom en inflammation i örat. Är fortfarande i stort sett döv på vänster öra och får antibiotika och kortison. SNYFT. Hoppas, hoppas jag kan börja träna i veckan, men det ser mörkt ut. Ha det bäst! Nu ska jag ut på promenad i den underbara solen!

    SvaraRadera
  2. Bella: Jag tror det har varit vanligt med öronproblem denna vintern. Mamma fick öroninfl.som aldrig har haft det förut och trumhinnan "värkte hål" t.o.m!
    Vi får krya på oss båda två :o)
    Stor kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)