fredag 8 april 2011

Utanför min dörr

Förr kallades huset (och de närliggande husen) jag bor i Pullhusen. Det var bara kvinnliga studenter som bodde här och strömmen av män hit va oändlig, då passade det säkert bra med en upptagetlampa utanför dörren :-D

Veckan här i Sollefteå har gått med svinlande fart. Jag är på en rehabavdelning och just nu är det mest riktigt gamla människor där, förutom tre stycken, vilket gör att det blir endel lyft och jag kämner mig ovan och i vägen. Det är mycket att göra om dagarna även om det snabbt blir rutinarbete, jag längtar till primärvårdspraktiken i termin 6. Det enda som skiftar är patienterna, men träningsövningarna är likadana. Jag har fått gjort träningsprogram och det är alltid roligt, dessutom får jag träna en yngre tjej två ggr i veckan.

I morse skulle vi ha kört spinning, men hon som skulle hålla i den var hemma för vård av barn, så jag svängde ihop ett träningspass i total training stuk och det gick hem bland deltagarna :-) jag var lite mör efter 100 armhävningar igår, men det gick bra.

Jag hoppas på fint väder i morgon och då har jag några planer, men om vädret är dåligt kanske jag bara gör några av dem :-D

1 kommentar:

  1. Duktigt att köra ett eget pass! Och modigt, det har jag adlrig vågat!

    kram Cecilia

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)