måndag 11 april 2011

Solen vart tog du vägen?

Hela dagen har solen skinit och det har varit varmt ute, så jag bestämde mig att ta mig en promenad efter praktiken, istället för den tänkta styrketräningen.
Men var fasiket tog solen vägen? Visst fick jag lite sol på min nos, men inte alls så mycket som ajg hade hoppats.
Tiden gick snabbt och jag var inte hemma förrän runt halv sex, hungrig som bara den, då kunde jag ju inte träna! Och de som känner mig vet att jag inte gillar att träna alltför sent, så det blev bara lite armhävningar här hemma.
Eftersom det är ljust ute så länge nu för tiden, så får jag ta kvällspromenad om jag ska styrketräna, för promenad har jag inget problem att ta på kvällskvisten :) (men visst vill jag ha sol)

På vägen hem gick jag in till den lokale tatueraren, kollade lite på hans alster och lyssnade till tatueringsnålens smattrande, när han förverkliga sina konstverk på en kund. Jag undrade om han hade dåligt med kunder, för även om han hade en "receptionist" som frågade om jag ville ha hjälp, så frågade han flera ggr om han kunde hjälpa mig med något. Om jag hade haft pengar, så hade jag nog slagit till, för de sakerna jag såg, kändes det som att han var en duktig konstnär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)