fredag 22 april 2011

Sent om sider

Masade jag mig ut på en promenad. Jag har varit slö idag och mest pillat mig i naveln och inte gjort många knop. Det fina påskvädret som utlovats av norrmännen väntar med att dyka upp på måndag, om de inte ändcrar prognosen igen! Visst var det skönt idag, men jag höll jackan på och folk glodde, som om jag var från yttrerymden. Så varmt är det inte! Imorgon har jag inga direkta planer, men om det är uppehåll på söndag kanske jag ger mig ut längs Nipanleden. Om det blir runt 20grader påå måndag blir det att ta det lungt och akta mig för solen ;-)

1 kommentar:

  1. Glad Påsk, Vännen!!
    Wohoo, imorgon ska jag börja träna efter ett långt uppehåll (2 veckor!!)
    Har varit sjuk och bortrest, men nu är jag frisk och laddad igen. Härligt!
    Ha det toppen!
    Kramar

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)