söndag 31 oktober 2010

Vår i luften!


Det känns konstigt att det är mildgrader, solen ska skina som idag, men det ska vara höstkyla i luften! Sitter på wayne's i Sundsvall och dricker en latte, efter dagens pass på gymmet. Jag tränade lats och biceps idag, snabbt och effektivt pass. Precis, effektivt är ordet, även om jag skulle kunna dra ner till tre pass i veckan istället för fem eller sex, så känns dessa småpass mer effektiva. Det enda som jag borde tillföra är mer aerob träning efter passen, men eftersom jag har HAFT problem med min vrist, så har jag lovat mig själv att vila lite. Jag kan inte lova att jag hoppar över sista spinningpasset med Anna på tisdag, men då är det en vecka sedan sist och fem dagar sedan det onda plötsligt försvann. :-DNi får ha en fin söndag!

1 kommentar:

  1. Önskar även dig en fin vecka! Och en fin november! KRAM

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)