söndag 24 oktober 2010

Förmiddags träning

Jag brukar sällan träna på söndagar, men eftersom jag trodde det skulle bli dåligt väder idag, så var jag ju ute i skogen igår förmiddag, i solskenet.

Det fanns inget förmiddagspass som passade mig, så jag körde funktionellträning. Idag innebar det: uppvärmning på Step bräda, benträning, armhävningar och magträning varvat med upphopp och burpees. Det var jobbigt värre, men en skön känsla infann sig sedan i min kropp, efter passet.

När jag kommer hem till Umeå ska jag köra total training två gånger i veckan, det är så bra och varierad träning. Jag behöver träna sådan träning i grupp eftersom jag inte har den bästa disciplinen att pressa mig till max, om jag tränar ensam.

Efter träningen tog jag mig en söndags latte, det är tre veckor sedan sist, det var gott :D

1 kommentar:

Hej! Kul att se just DIG här :o)