onsdag 27 oktober 2010

Spinning high - foot low

Igår körde jag ännu ett underbart spinningpass för Anna på Helex i Sundsvall. Vilken energi! Jag maxade pulsen från 90% av maxpuls till 94%, det kändes underbart. Det är den högsta pulsnoteringen jag sett hos mig. Jag kände mig riktigt nöjd med min prestation, men min vrist gillade det inte alls.

Därför har jag bestämt att resten av praktiken ska jag bara styrketräna.
Jag går både till och ifrån praktikplatsen á 25min, till gymmet och många meter avverkas i sjukhuskorridorerna, så jag måste försöka vila resten av dagen.
Jag har tagit till mig alla råd, smörja med smärt&inflammationssdämpande gel, ätit en kur med Ipren, gjort cirkulationshöjande övningar och ändrat snörningen på skorna, men har ändå ont *suck* säger jag bara!

Idag körde jag ett blev det styrketräning, bröst och triceps, det var länge sedan jag körde så hårt som jag gjorde idag. Jag har nu fem timmar efter träning en begynnande träningsvärk :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)