fredag 15 oktober 2010

Destination Bollnäs


Sitter så tåget mot Söderhamn där jag sedan var bussen till Bollnäs. Ska umgås med Camilla (som jag tar telefonpromenader med ibland) i helgen och så schemat står träning och ammat trevligt. På söndag är det hennes sambo som står för planerna (tror jag) så vi får se vad det blir. De senaste dagarna har jag varit på "gymmet" och det har blivit både styrketräning och spinning. Spinningen var ett riktigt märkligt pass, det skulle vara ett Activospinningpass, alltså ett pulsbaserat pass, där instruktören guidar deltagarna genom den pluszoner. Men vi fick inga instruktioner alls om att vi skulle ligga i någon viss pulszon (om han inte hade något kodat språk som inte jag förstod) och varje låt startade sittande, vi gick upp i running och sedan i pos. 3, tillbaka i running och tillbaka till pos. 3. Varje låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)