fredag 24 september 2010

Nu ska jag plugga

I väntan på att jag ska träna Afro kl 18 ska jag plugga lite.

Det är Cecilia Gustafsson som är på besök, hon är Afro och Free Power Dance mfl. pass, grundare och har en underbar energi när hon leder pass.
Jag vet att jag skrev i maj förra året att afro i Kalmar svängde mer än passet jag var på för Cecilia för några år sedan. Det handlade nog bra om att jag inte var på det bästa humöret, att lokalen var mycket lite och att det var första gången jag körde Cecilias Afro :D

Cecilia i sitt esse
(bild lånad från Iksu.se)
Ikväll kommer det bli underbart svettigt och härligt!

1 kommentar:

  1. Hej! Nu har jag lagt till dig i listan hos viktbloggarna! Jag hoppas du ska trivas! Tipsa gärna dina besökare! Det finns även en bloggknapp man kan ha på sin blogg om man tycker att den är tillräckligt fin =o)Koden till knappen finns under senaste inlägget =o)

    Tips! Just nu kan man få rabattkoder till bodystore från KosttillskottDirekt - kika in på http://www.kosttillskottdirekt.se/bodystore-tavling.html

    Ha en supermysig helg!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)