torsdag 2 september 2010

Underbar höst!


Jag hoppas att det vackra vädret håller i sig, så vi kan riktigt njuta av solen innan den går i ide några månader. När det väl var dags för dagens spinningpass hade jag ingen större lust, kroppen ville inte och jag kände mig slö. Men så fort musiken slogs på fick jag en annan känsla i kroppen, nyfikenhet väcktes och när instruktören sa att passet var uppdelat i tre backar, tändes träningsglöden. Instruktören var en ny bekantskap, en karismatisk tjej som peppade oss rejält. Passet var lagom skönt och svettigt, musiken var varierande och medryckande. Jag hade en riktigt utmanande, rolig och energigivande 55min. Lite roligt var oxå att jag såg en annan förståndig kvinna (förutom jag) som hade öronproppar på sig på passet, yes, nu är jag inte ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)