onsdag 8 september 2010

Morgonpromenad

I morse ringde telefonen 0515, kl 0527 var jag redan ute för att ta mig en morgonpromenad. Fysiskt sätt gick jag ensam, men jag hade pigga och goa Camilla i Bollnäs, i mitt öra. Vi tog helt enkelt en telefonpromenad tillsammans :D

Camilla ringde ofta till mig i våras, när hon var ute på kvällspromenad. Så då kom jag och tänkta på att hon även morgon promenerade och fråga henne igår om vi inte kunde en morgontelefonpromenad, så jag verkligen kom upp.

Förut var det Camilla som hade svårt att komma upp på morgonen, så det kändes lite komiskt att jag frågade om hjälp. Tack så mycket kära Camilla :D

2 kommentarer:

  1. Vilken toppenidé!

    kram

    SvaraRadera
  2. Wieeee!! det får vi göra fler gånger =) Du måste ju höra allt annat som har hänt =) PUSS Å KRAM

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)