lördag 25 september 2010

Skum känsla i halsen

Eftersom jag har skum känsla i gommen och bak i svalget körde jag inte det inplanerade spinningpasset i morse, men jag kunde inte stå över Cecilia Gustafssons pass i Free power Dance.
Jag har bara gått på ett sådant pass förut och gillade det delvis, gillade inte att börja med yoga i en kall sal och salen som vi körde i hade allt för halt golv.

Hon släppte koreografin för pass nr 8 och passet var influerat av manlig och kvinnliga energier, mycket mer kampsport än förra passet och man skulle kunna jämföra det med ett Body combat pass, tycker jag.

Ganska lätt koreografi (förutom himmel-jord dansen som jag aldrig får häng på) så jag blir riktigt svettigt, ett riktigt må bra pass!

Tack för en fin tränings helg!

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Hoppas att du klarar dig från virus! Ska testa Zumba på tisdag. Gillade ju inte passet vi var på i Norrk. Det är alltid fullbokat här, så det verkar som om folk gillar det. Ska ge det en chans till :) Ha det bäst!! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Bella: Jag tror att i norrköping hade de sin egna Zumba style, så den var nog svårare på något sätt. Den är alltid fullbokad här oxå, jag orkar inte vänta till kl 24,00 att boka, om ajg går upp mellan 5-6.
    Du får ha det bra själv! Stor kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)