lördag 4 september 2010

Utanför mitt fönster



Efter ett skönt morgonspinningpass, med favorit instruktören, var jag mördande sugen på en macka. Vilken tur att cafét på IKSU öppnade en halvtimme tidigare, bara för min skull (inte riktigt sant).
Njöt i fulla drag av en hålkakemacka och en kopp kaffe...mums! (ja, mitt osockerliv går inte så bra idag).
Efter att ha suttit och njutit i en lugnt och stilla atmosfär, rörde jag mig sakta hemåt, när cafét började befolkas.
Dagens mål var att gå till Team Sportia för att hitta några nya skor. JAg hade fått wen vägbeskrivning, men jag och beskrivningar, kan bara säga att om jag vetat var affären låg hade jag kommit dit på¨ett lättare sätt, efter min egna hjärna :D
Efter en timmas vilsenhet kom jag fram och införskaffade mig nya skor. Nöjd gick jag sedan hem i det underbara höstvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)