tisdag 21 september 2010

Plugg

Idag började vi kl 13 och det gjorde mig riktigt förvirrad. Jag trodde det var efter lunch när jag var på väg hem och gick genom gymmets "ankomsthall" och insåg att klockan var 16 och inte 13 :-D Då bestämde jag mig för att stanna på gymmet och plugga, innan träningen kl19, men jag har inte kommit igång ännu. Igår provade jag ett nytt träningspass "total training" ett grymt jobbigt cirkelträningspass och jag kände mig riktigt otränad. För som det sägs blir man bra på det man tränar :-) minns 2006 när jag utbildade mig till Boot camps instruktör och spydde efter första passet, den känslan hade jag igår. Men det är bara att inte ge upp och våga utmana sig ännu mera på nästa pass :-D Nu ska det pluggas!

1 kommentar:

  1. You go!
    Grattis i efterskott! Försökte kommentera men det var något strul den dagen :) Hoppas att du mår bra! Stor kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)