onsdag 6 maj 2009

Lätta, snabba, tunga fötter


Afro power dance, vad jag har längtat att svänga loss mina höfter och mjuka upp min stela kropp. När jag flyttade ner hit letade jag med ljus och lykta efter afro dans,men ingen lycka. Nu har Nordic club haft det över ett år,men jag tränar egentligen inte där,så jag njöt extra idag och ser fram emot söndagen. Dagens pass var så skönt och jag slängde mina kroppsdelar hit och dit,nu är jag inte den mjukaste person,men jag släppte loss ordentligt. :) Instruktören var helt underbar och fick oss att må bra. Det roliga var att jag dansade afro med ledning av Cecilia Gustafsson,Afro power dance grundare,för en två-tre år sedan och dagens koreografi var i stort sett lika som då,men idag svängde det mera :)

1 kommentar:

Hej! Kul att se just DIG här :o)