torsdag 15 juli 2010

Vägning och mätning

För mig är egentligen inte vikten så viktig, som jag har skrivit förut. Jag är gladare om jag minskar i omfång och fettprocent.
Fettprocenten mäter jag ju inte för tillfället, men hoppas att det är den som ger vika, eftersom jag minskar lite i mått varje månad.

Vikten står still fortfarande, jag är självklart glad att den inte går uppåt, men jag vill att den ska röra på sig nu!
Jag har inte gått så många morgonpromenader, så jag får skärpa mig på den fronten, för jag vet att de är bra för mig.
När det gäller kroppsmåtten har jag minskat en centimeter över bröst och navel, det känns i alla fall bra :D
Totalt har jag minskat 4cm i midjan, 5cm vid naveln, 8cm över bröstet och 8cm över rumpan, på fyra månader.
Jag tror bestämt att mitt midjemått var 118cm när jag var som störst och det betyder ju en minskning med 28cm, inte illa egentligen.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Tycker det är bra gjort! Själv har jag ökat i midjan och tittsen men fått smalare lår?! I år kan jag ha mina shorts men inte mina tröjor. Crazy! Kram kämpa på

    SvaraRadera
  2. Elin: Tack så mycket :)du är så snäll

    SvaraRadera
  3. Bra Sophia!!
    Du kör så det ryker och ger aldrig upp.
    Kram/Leenur

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)