tisdag 6 juli 2010

Två feelgood dagar

Kvällen igår var lugn och själslig med många intressanta stunder.
Idag var jag hos en gammal klubbkamrat och hennes familj, Leena är en av de finaste människorna jag vet och jag älskar att vara i hennes sällskap.
Eftersom vi inte ses så ofta bubblar hon nästan över som en förälskad tonåring och jag känner mig verkligen efterlängtad och omtyckt. Det är stunder jag får plock fram ur hjärtat när jag saknar mina kära vänner :D
Efter en dag med god mat och gott sällskap med hundar och ungar(unge (Sanna)) sitter jag nu och bara ler. Tack för en fin dag!

2 kommentarer:

  1. sådana dagar är det bästa dagarna!! hoppas du får en fantastisk sommar!! ses i höst.

    SvaraRadera
  2. Hej Sophia,

    Dina ord värmer!
    Du är alltid efterlängtad!
    Jag var som sagt väldigt uppspelt och glad över ditt besök.
    Sanna berättar för alla hur hon visade dig sitt "rymdskepp"(Äppelträd)och hon har sett till att inte vi ska glömma alla funktioner som skeppet har med ett par genomgångar så att vi kan dom lika bra som Du. ;)
    Det var riktigt kul att prata om gamla lyftarminnen och om Allt. :D
    Hoppas att vi snart kan träffas igen!

    En Stor Kram till dig Sophia!
    /Leena

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)