torsdag 8 juli 2010

Lättad

Redan efter jag hade pratat med chefen kändes det mycket bättre, alla negativa tankar som gnagde i skallen, var som bortblåsta.

Ni vet väl att våra tankar är våra värsta fienden.

Det hade varit turbulent på stället hela hösten, men chefen trodde det var över. De jag jobbar med kanske uppförde sig som de alltid brukat, men jag som ny såg det med andra ögon och kände mig utfryst.
Hon skyllde lite på sig själv och de andra som känner mig, att de hade pratat mycket om mig och längtat efter att jag skulle komma tillbaka, att de andra tjejerna (som börjat efter att jag flyttade från stan) kanske kände att de inte var lika mycket värda.

Nu känns det i alla fall bra och vi får se hur resten av månaden blir :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)